Pulpit Menadżera

Moduł ERP Optima Pulpit Menadżera to narzędzie, dzięki któremu kadra kierownicza lub właściciel przedsiębiorstwa, z każdego miejsca na świecie, ma dostęp do danych finansowych, kadrowych, handlowych i wielu innych o swojej firmie, poprzez przeglądarkę internetową.

Właściciel lub dyrektor firmy,  po zalogowaniu się do Pulpitu Menadżera, ma dostęp m.in. do:

  • analiz  zasobów magazynowych,
  • analiz przychodów i kosztów wg kontrahentów i towarów,
  • analizy ABC, XYZ itp. 
  • raportów płatności,
  • raportu dłużników i wierzycieli,
  • struktury wiekowej należności i zobowiązań, 
  • raportów kadrowo/płacowych,
  • raportów dotyczących rejestrów VAT,
  • raportów księgowych np. zapisów księgowych, zestawień księgowych, zapisów KPiR, bilansu aktualnego, zapisów w ewidencji ryczałtowej.
  • danych słownikowych, takich jak kartoteki kontrahentów czy pracowników,
  • statystyk dotyczących ilości wprowadzonych dokumentów,
  • funkcji definiowania dostępu do analiz i uprawnień dla każdego użytkownika modułu (tylko administrator),
  • opcji eksportu wybranych danych do arkusza kalkulacyjnego.

Wykorzystując Pulpit Menadżera zyskujesz możliwość:

  • dostępu do danych firmy 24 godziny na dobę,  z każdego miejsca na świecie dzięki możliwości przeglądania ich poprzez Internet,
  • możliwość przeglądania raportów niezbędnych do właściwego zarządzania firmą.