Zarządzanie

Szybki i prosty dostęp do wiedzy o firmie, jej klientach, dostawcach pozwala na sprawne jej funkcjonowanie. Aby zamienić dane na cenne informacje stworzyliśmy:

Analizy Business Intelligence

icon_16.jpgW każdej firmie decyzje muszą być podejmowane szybko i precyzyjnie. Moduł Analizy Business Intelligence zapewnia dostęp do prawie 100 najpotrzebniejszych raportów o działalności całej firmy. Ponadto umożliwia błyskawiczne stworzenie dowolnej analizy na podstawie gromadzonych w systemie danych. Dane przedstawione są w postaci prostych i zrozumiałych wykresów graficznych oraz tabel, które dzięki technologii in-memory można dowolnie modyfikować nie czekając na odświeżenie danych. 

 wiecej_main.png


Mobliny BI

icon_16.jpgComarch ERP Mobile BI to najnowsza aplikacja z rodziny rozwiązań mobilnych Comarch ERP, która umożliwia przeglądanie raportów i analiz na urządzeniu mobilnym wyposażonym w system operacyjny Android. Aplikacja umożliwia przeglądanie danych w formie tabel lub wykresów (wykres kolumnowy, liniowy, warstwowy, schodkowy).

 wiecej_main.png


CRM - Zarządzanie relacjami z klientami

icon_05.jpgComarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można rejestrować kontakty z klientami. Można również wprowadzać zadania, jakie powinni wykonać poszczególni pracownicy w związku z obsługą klientów. Znacznym ułatwieniem jest możliwość wprowadzenia zadania głównego i powiązanych z nim zadań szczegółowych, a także wystawianie faktur cyklicznych.

 wiecej_main.png


Obieg Dokumentów

icon_09.jpgComarch ERP Optima Obieg Dokumentów moduł pozwala na gromadzenie oraz łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów Twojej firmy (skany, zdjęcia, pliki Word, Excel i inne). Dodatkowo można swobodnie wyszukiwać potrzebne dokumenty oraz definiować proces obiegu dokumentów wedle własnych potrzeb.

 wiecej_main.png


Pulpit Menadżera

icon_17.jpgComarch ERP Optima Pulpit Menadżera to narzędzie prawdziwego człowieka biznesu! Moduł zapewnia: dostęp do informacji o firmie poprzez Internet, stały dostęp do informacji o przychodach, kosztach, rozliczeniach czy podatkach, gotowe analizy i raporty o obrotach, zobowiązaniach, należnościach, bezpieczeństwo prezentowanych informacji z urządzeń mobilnych. Korzystając z urządzeń mobilnych (palmtop, smartphone) i aplikacji Mobilny Menadżer, kadra zarządzająca zyskuje dostęp do raportów i analiz z każdego miejsca i o każdej porze.

wiecej_main.png